De Eerste Twee Weken deel 1

5 oktober 2019 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Kia ora,

Oftewel welkom! Ik heb uiteindelijk toch besloten om een reisblog aan te maken dus hier komt mijn eerste reis avontuur. Ik heb mijn eerste twee weken vakantie in Nieuw Zeeland erop zitten en wat heb ik ervan genoten! We vlogen van Amsterdam naar Hong Kong en vanuit daar door naar Melbourne. In Melbourne een kleine tussenstop gedaan want wat waren wij het vliegen zat. En daar waren we dan aan de andere kant van de wereld met een 24 uur vlucht achter de rug en een tijdsverschil van 8 uur. We verbleven in een erg leuk hotel, dicht bij de stad en dicht bij de eettentjes (wat toch wel erg belangrijk is). De eerste dag in Melbourne hebben we de stad een beetje verkent om te kijken wat leuk was om te doen. Je zou verwachten dat het best warm zou zijn in Australië maar dat was het de eerste paar dagen zeker niet het geval en we heel wat regen over ons heen gekregen, maar dat verpeste de sfeer niet en gingen de tweede dag toch nog een trip maken. We gingen namelijk de Great Ocean Road bezoeken en dat was echt prachtig om te zien! De kleuren van de rotsen en de natuur der omheen was echt heel mooi en daar komen ook hele mooie plaatjes uit. De derde dag hebben we de Eureka Skydeck bezocht en Melbourne van bovenaf mogen zien, een beetje eng maar ook dit was echt heel erg mooi. Ook zijn we nog even langs de graffiti straat gelopen waar geen een stukje normale muur meer te zien is. We hebben de dag afgesloten met een Parma Chicken, een specialiteit waar Melbourne bekend omstaat en dat is zeker een aanrader!

Toen was het tijd om weer veder te vliegen en nog veder de tijd in te gaan. Gelukkig een vlucht die een stuk korter was als de andere twee en dan eindelijk in Nieuw Zeeland landen (wat er vanaf de lucht heel anders uitzag dan Australië). De trip in Nieuw Zeeland vertel ik in mijn volgende blog want het is hier nu bijna 6 uur 's avonds en mijn buikje begint toch wel te rommelen :).

Haere ra (doeiii)

Levi

68c9f682-9255-4d3e-9b86-1897038ce0bd IMG_6466df7f5834-e4b7-44f3-b19e-f8ecebb96924IMG_6442IMG_6437IMG_6449IMG_6472IMG_8862IMG_6520IMG_6506